power

  • Fitness w Centrum Sportu Akademos

Idealna figura i kondycja. Ćwiczenia wspomagające spalanie kalorii i kształtowanie sylwetki.

BUP

Trening ukierunkowany na wzmacnianie i ujędrnianie dolnych partii ciała (brzucha, ud i pośladków). Poprawia elastyczność i kształt mięśni. Polega na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń, które zapewniają płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Forma ćwiczeń jest spokojna, statyczna, polecana również dla osób początkujących.

 

FIT BALL

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z wykorzystaniem dużych piłek. Modelują sylwetkę oraz poprawiają postawę ciała. Ćwiczenia przeznaczone są dla wszystkich osób w każdym wieku, które chcą poprawić równowagę, koordynację ruchową i pozbyć się problemów z błędnikiem. Regularne balansowanie na piłce w różnych pozycjach wzmocni wszystkie partie mięśni!

RZEŹBA CIAŁA

Trening ogólnorozwojowy. Połączenie ćwiczeń aerobowych ze wzmacniającymi. Trening ten pozwala na spalenie tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie ciała. Podczas zajęć często wykorzystywane jest dodatkowe obciążenie w postaci hantli bądź taśm, które podnoszą intensywność i skuteczność wykonywanych ćwiczeń.

STEP + PŁASKI BRZUCH

Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu platform stepowych. W czasie rozgrzewki wykorzystywane są podstawowe kroki połączone w krótki, nieskomplikowany układ. Po niej następuje część właściwa, oparta na ćwiczeniach wzmacniających, które skupiają się na kształtowaniu mięśni brzucha. Płaski brzuch w kilku krokach.

TBC

Total Body Condition - Trening ogólnorozwojowy dla każdego, bez względu na wiek. Bardzo dobra opcja dla osób rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem. Cele treningu to: lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie większej ilości kalorii.

MIX FIT

Zajęcia ogólnorozwojowe, modelujące i wzmacniające sylwetkę. Różnorodne i zaskakujące ćwiczenia, polecane dla osób w każdym wieku, bez względu na stopień zaawansowania. Trening ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej i dobrą zabawę.

SPALANIE

Jak skutecznie schudnąć i przywrócić ciału piękny i zdrowy wygląd? Wykonując intensywne ćwiczenia, które zapewniają maksymalne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Efektywne i energiczne ćwiczenia skierowane są na jeden główny cel – piękne i zgrabne ciało!

STOP-CELLULIT

Zajęcia jednoznacznie ukierunkowane na redukcję cellulitu z okolic ud, pośladków i brzucha. Ćwiczenia wraz z odpowiednią dietą już po miesiącu dają zauważalne rezultaty. Tylko regularne i odpowiednio dobrane ćwiczenia są efektywną bronią w walce z największym wrogiem ud i pośladków – cellulitem.

TABATA

Intensywny trening interwałowy podzielony na czterominutowe cykle ćwiczeń. Poprawia wydolność tlenową i beztlenową, przyspiesza metabolizm. Pozwoli Ci spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych!  

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to krótka rozgrzewka, natomiast druga część jest poświęcona specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha.

POWER GYM

Zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Ukierunkowane są na wzmocnienie i kształtowanie różnych grup mięśniowych. Stopniowa zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do indywidualnych możliwości uczestnika zajęć. Efektem jest wysportowana sylwetka bez nadmiernie rozbudowanych mięśni.

FUNCTIONAL BODY

Intensywny trening spalający dla każdego, który naśladuje ruchy wykonywane na co dzień. To prawdziwe wyzwanie dla Twojej koordynacji ruchowej, siły i równowagi. Podczas ćwiczeń wzmocnisz mięśnie i poprawisz ogólną wydolność organizmu. 

 

STEP BASIC

Zajęcia ukierunkowane na polepszenie koordynacji, pamięci ruchowej, spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnienie łydek, ud i pośladków. Zajęcia polegają na stopniowej nauce choreografii i przystosowane są dla osób początkujących.

BODY IN ACTION

Autorski program ćwiczeń bazujący na treningu funkcjonalnym. Głównym celem zajęć jest wzmacnianie całego ciała przy jednoczesnym zwiększaniu ruchomości i elastyczności. Body in action to sekwencja ćwiczeń wzmacniających i równoważnych z elementami body & mind połączona w jeden układ choreograficzny.

deepWORK®

Wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, opartego na pięciu elementach (ziemi, drzewa, ognia, metalu i wody), które symbolizują różne źródła energii. Program zajęć bazuje na napięciu i rozluźnieniu mięśni oraz ćwiczeniach oddechowych. Początek treningu to spokojna rozgrzewka. Część główną stanowią przyspieszenia i dynamiczne kombinacje ćwiczeń, które angażują mięśnie całego ciała.